Az Általános Szerződési Feltételek hatálya a Hotel Tisza Gold Kft. által üzemeltett Tisza Hotel által nyújtott szolgáltatásokra terjed ki. A Hotel Tisza Gold Kft. jelen Általános Szerződési feltételeit a Tisza Hotel nevében eljárva teszi közzé, azzal, hogy a szállodai és kapcsolódó szolgáltatásokat a szálloda nyújtja és az azzal kapcsolatos valamennyi jog, illetve kötelezettség a szállodát illeti, illetve terheli.
Érvényes: 2016. március 1-től
1) A Szolgáltató adatai:
Szálloda: Tisza Hotel, 6720 Szeged, Széchenyi tér 3.
Szálloda üzemeltető: Hotel Tisza Gold Kft., 1024 Budapest, Fillér u. 6.
Levélcím: 6720 Szeged, Széchenyi tér 3.
Telefon: (06-62) 478-278
Fax: (06-62) 478-278
E-mail: info@tiszahotel.hu
Internet: http://www.tiszahotel.hu
2) A Szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei:
A szállásfoglalást szóban (személyesen, telefonon) vagy írásban (telefax, e-mail, stb.) vagy a szálloda online szállodafoglalási rendszerén keresztül kell leadni a szállodának: http://nethotelbooking.net/hotels/tiszahotel/?lang=hu&arrive=&departure=
A szálloda elérhetőségei a különböző kiadványokban, saját prospektusain, valamint a www.tiszahotel.hu honlapon megtalálhatók.
A foglalásnak tartalmaznia kell a Vendég nevét, címét, email címét, az érkezés és távozás pontos időpontját, a szobatípust, valamint a szolgáltatások (ellátás, parkolás, egyéb szolgáltatásra vonatkozó igény) pontos megnevezését.
A foglalásban megadott adatok helyessége a vendég felelőssége. Amennyiben a vendég a foglalásban megadott telefonszámon, illetve email címen nem elérhető, vagy az elérhetőség helytelennek bizonyul és így nincs lehetőség a foglalás megerősítésére, a Tisza Hotel fenntartja a foglalás törlésének jogát, mellyel az elszállásolásra vonatkozó igény is megszűnik.
Megrendeléskor félreérthetetlen módon közölni kell milyen kategóriájú és típusú szobára vonatkozik a foglalás, illetve a kéréseket a „Megjegyzés” rovatban kell megjelölni. Gyermek(ek)kel érkező vendégek esetén a gyermek(ek) helyes életkorát szükséges jelölni.
Ajánlatkérés esetén a Tisza Hotel ajánlatát írásban küldi meg a vendég részére, mely nem minősül visszaigazolásnak. Az ajánlat elfogadásának írásban történő megerősítése esetén, a foglalás visszaigazolása elküldés után válik véglegessé.
A szálloda minden foglalás írásban igazol vissza (telefax, e-mail, levél).
A vendég a szállásfoglalásával elismeri, hogy a foglalási és lemondási feltételeket megismerte és azokat elfogadja.
b) közvetített szolgáltatások:
A szálloda csomagajánlataiban feltűntetett igénybe vehető közvetített szolgáltatások aktuális listája a Tisza Hotel weboldalán a következő Internet címen érhető el: a www.tiszahotel.hu/kozvetitett_szolgaltatasok/. A mindenkor érvényes „közvetített szolgáltatások” lista publikálása kizárólag a fenti Internet címen történik.
3) Áraink
A Hotel Tisza Gold Kft. által kiadott árak minden esetben tartalmazzák az érvényes, törvényben meghatározott ÁFA-t és a szállodai alapcsomagot (I. sz. melléklet). Az árak nem tartalmazzák azonban az idegenforgalmi adót, amelyet a szolgáltatás helyszínén kell megfizetni. Az árak nem tartalmazzák továbbá az oda- és visszautazás, valamint az idegenvezetés díját sem.
Az árak - a 4/2009 (I.30) NFGM-SZMM együttes rendelet 6. §-a alapján - a szolgáltatás nyújtásának helyén, jogszabálynak megfelelő módon kerülnek feltüntetésre. A Vendég a szolgáltatás díjáról a szálloda recepcióján is megfelelő tájékoztatást kap a szolgáltatásnyújtás megkezdése előtt.
A Hotel Tisza Gold Kft. az árváltozás jogát fenntartja. Az aktuálisan érvényesítésre kerülő árakat a szálloda a megrendelés visszaigazolásában közli. A szálloda árainak aktuális alakulásáról tájékoztató a Tisza Hotel honlapján (www.tiszahotel.hu) található.
Szolgáltató és a Vendég megállapodnak, hogy a nyújtott szolgáltatás teljesítési időpontjának (Áfa tv. 55. § (1) bekezdés) a vendég által utolsóként, tényállásszerűen igénybe vett szolgáltatás napját tekintik.
4) Fizetési feltételek
Jelen foglalási, módosítási feltételek kizárólag egyéni foglalásokra (maximum 3 db szoba együttes foglalása) vonatkoznak. 3 db szoba feletti foglalás esetén egyedi fizetési feltételek vonatkoznak.
A Tisza Hotel 2016.07.01-2016.08.30. időszakban, csütörtök – péntek – szombat napokra eső, minden egyéni vendég foglalása esetén 50% előleg bekérésére tartja fenn a jogot.
A Tisza Hotel 2016.03.01-2016.12.31. időszakban, utazási irodák esetében 100% előleg bekérésére tartja fenn a jogot.
Előleg fizetése:
Az előleget kizárólag készpénzben, banki utalással, valamint SZÉP kártyával (az 5 munkanapos átfutási idő miatt bizonylat e-mailben való elküldésével) tudjuk elfogadni.
Az előleget banki utalással az alábbi bankszámlaszámra kell befizetni:
Hotel Tisza Gold Kft.
6720 Szeged, Széchenyi tér 3.
OTP Bank Nyrt.
Bankszámlaszám: 11735005-20558251
Nemzetközi bankszámlaszám/ IBAN: HU86 1173 5005 2055 8251 0000 0000
BIC (SWIFT) kód: OTPVHUHB
Szállásdíj / Fennmaradó összeg fizetése:
A megrendelt szolgáltatások (eseteként előleggel csökkentett) ellenértéke fizethető előre átutalással, illetve a helyszínen készpénzzel, bankkártyával, valamint– a hatályos jogszabályoknak megfelelően - Széchenyi Pihenőkártyával (SZÉP kártya). Elfogadott hitelkártyák: Visa, Visa Electron, Eurocard Mastercard, American Express, OTP, Maestro. Elfogadott SZÉP kártyák: OTP, MKB, K&H.
A Hotel Tisza Gold Kft. fenntartja a jogot, hogy a vendég által megrendelt szállodai szolgáltatás igénybevétele előtt, a szálloda fizetési garanciát kérjen. A fizetési garancia lehet a vendég bankkártyájával történő autorizáció, illetve a megrendelt szolgáltatás helyszínen történő kiegyenlítése érkezéskor készpénzzel, hitelkártyával vagy SZÉP kártyával.
SZÉP kártyával történő fizetés esetén a jogos kártyahasználat érdekében a szálloda a megrendelt szolgáltatások előre történő fizetését kéri, és a Vendég személyazonosításra alkalmas közokiratát (személyi igazolvány, vezetői engedély vagy útlevél bemutatása). A Vendég köteles az azonosítási felkérésnek eleget tenni. Ha az azonosítás bármely, a szállodán kívülálló okból nem valósul meg, a szálloda megtagadhatja a SZÉP kártyával történő fizetés elfogadását.
Előre átutalás esetén - amennyiben a szállodával kötött szerződés másként nem rendelkezik - a megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Vendég köteles az érkezés előtt az illetékes szálloda bankszámláján jóváírni.
5) Lemondási feltételek:
A Vendég kötelezettséget vállal arra, hogy az általa megrendelt szolgáltatások esetleges lemondásáról, módosításáról vagy bármilyen egyéb változásról a szolgáltatás kezdetét megelőzően, írásban tájékoztatja a szállodát.
Egyéni megrendelések esetén kötbérmentes lemondásra – amennyiben a vendéggel megkötött egyedi megállapodás másként nem rendelkezik - az érkezést megelőzően az alábbiak szerint van lehetőség:
Előszezonban (Január 1 – Április 1. között): 2 nappal érkezés előtt
Főszezonban (Május 1 – Szeptember 30. között): 7 nappal érkezés előtt
Utószezonban (Október 1 – December 29. között): 2 nappal érkezés előtt
Szilveszteri időszakban (December 29 – Január 1. között): 15 nappal érkezés előtt
Amennyiben a Vendég nem érkezik meg, illetve rendelését nem mondja le a megfelelő határidőig, a kötbér mértéke a megrendelt szolgáltatás díjának 100%-a, de legalább a megrendelésben szereplő 1 napi szobaár.
Csoportos megrendelés esetén egyedi üzletkötéskor kerül sor a lemondási feltételek meghatározására.
Közvetítők által értékesített foglalásra vonatkozó feltételek:
A Tisza Hotel szobáit, csomagajánlatait partnerek közvetítésével (online szállásfoglaló portálok és utazási irodák) érkező vendégekre is a jelen foglalási és lemondási feltételek érvényesek. Más értékesítési csatornákon található és a szálloda saját honlapján (www.tiszahotel.hu) található adatok különbözősége esetén, minden esetben a szálloda saját honlapján található információk irányadóak. Ezek különbözőségéért, az ebből eredő esetleges károkért a szálloda semmilyen felelősséget nem vállal.
6) Egyedi szolgáltatások
7) Reklamáció
A szállodai szolgáltatás ideje alatt felmerülő esetleges panaszok esetén a Vendég az elutazás időpontjáig a szálloda recepcióján, írásban élhet kifogással.
A szálloda a panaszokat három napon belül köteles kivizsgálni, illetve azokra érdemben reagálni.
8) Kártérítés
A szálloda a szobában hagyott értéktárgykért felelősséget nem vállal. A szálloda egyéb esetben kártérítést nem vállal.
Felek az elszállásolási szerződésből eredő vitáikat minden esetben megkísérlik békés úton rendezni. Amennyiben a békés rendezés nem vezetne eredményre, úgy felek a viták eldöntését hogi útra terelik. Felek a jelen szerződésből eredő vitáik eldöntésére, hatáskörtől függően, a Szegedi Törvényszék kizárólagos illetékességét vetik alá magukat.
Szeged, 2016. február 18.
ÁLTALÁNOS SZERZADÉSI FELTÉTELEK I. sz. MELLÉKLETE
„Hotel Tisza Gold Kft. – Szállodai Alapcsomag”
Érvényes 2016. Március 1-től
Szállodák |
Tartalom |
Tisza Hotel Szeged |
Szállás büféreggelivel, korlátozott adatforgalmú vezeték nélküli internetelérhetőség (WIFI), áfa. |
Tisza Sport Hotel |
Szállás büféreggelivel, korlátozott adatforgalmú vezeték nélküli internetelérhetőség (WIFI), áfa. |
Tisza Alfa Hotel |
Szállás büféreggelivel, korlátozott adatforgalmú vezeték nélküli internetelérhetőség (WIFI), áfa. |
Tisza Corner Hotel |
Szállás büféreggelivel, korlátozott adatforgalmú vezeték nélküli internetelérhetőség (WIFI), áfa |